قیمت کلید مینیاتوری هیوندای

عوامل گوناگونی در تعیین قیمت کلید مینیاتوری هیوندای مؤثر هستند. این موضوع باعث شده تا مشتریان با توجه به میزان بودجه ای که در دست دارند، به خرید این وسیله اقدام نمایند. در ادامه با بررسی لیست قیمت کلید مینیاتوری، فروش انواع فیوز و همچنین بررسی گارانتی اصالت این کالا همراه شما هستیم.

کلید مینیاتوری چیست؟

فیوز مینیاتوری، کلید مینیاتوری یا Miniature Circuit Breaker (به اختصارMCB)، یک قطع کننده خودکار الکترومکانیکی است. این کلید از مدار های الکتریکی و دستگاه ها در مقابل خطای اتصال کوتاه، افزایش دما و همچنین جریان اضافه بار محافظت می کند. کلید مینیاتوری به دلیل این که به صورت خودکار عمل می کند، بعد از قطع شدن دوباره به مدار برمی گردد.

کلید های مینیاتوری معمولا قابل تنظیم نیستند و به صورت حرارتی و همچنین مغناطیسی کار می کنند. علت نامگذاری کلید های خودکار مینیاتوری این است که این کلید ها قطع کردن مدار را به صورت اتوماتیک انجام می دهند و پس از آن دوباره به مدار برمی گردند. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که تفاوت اصلی میان فیوز ها و کلید های مینیاتوری در چیست؟

بیشتر بخوانید: معرفی کلید اتوماتیک و نحوه انتخاب آن

در پاسخ به این سوال باید بگوییم تفاوت اصلی کلید های مینیاتوری با فیوز ها این است که فیوز ها بعد از قطع مدار و آب شدن باید عوض شوند. فیوز ها در واقع یک بار مصرف هستند و نمی توانند، برای بار دیگر به مدار بازگردند. اما کلید های خودکار مینیاتوری یک بار مصرف نیستند.

این کلید ها می توانند، بارها به صورت خودکار و حتی  دستی مدار را قطع کنند و دوباره به صورت آماده به کار، به مدار، باز گردند. یکی از بهترین و بزرگ ‌ترین شرکت های سازنده کلید های خودکار مینیاتوری، شرکت هیوندای (Hyundai) است. در ادامه به معرفی این شرکت و قیمت کلید مینیاتوری هیوندای نیز می پردازیم.

کلید های مینیاتوری هیوندای

کلید های مینیاتوری هیوندای

کلید مینیاتوری هیوندای

در ارتباط با شرکت هیوندای، باید گفت این شرکت یکی از بهترین و بزرگ ترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی است. در بین محصولات این شرکت، می توان به کلید های مینیاتوری اشاره کرد. موارد استفاده از این کلید ها به عنوان قطع کننده در مدار های الکتریکی، به منظور جلوگیری از خطرات و حوادث احتمالی در مدار ها می باشد. از کلید های مینیاتوری هیوندای با طراحی های کاملا منحصر به فرد و به روز می توان در محیط ها و بخش های گوناگونی مانند کارخانه ها، خانه ها، دفاتر و… استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی کلید مینیاتوری سه فاز هیوندای و نکات خرید آن

کلید های مینیاتوری هیوندای دارای درجه بندی و دقت های متفاوت و همچنین سایزهای مختلف می باشند. این کلیدها به منظور جلوگیری از حوادث و خطراتی همچون جریان بیش از حد، افزایش دما و اتصال کوتاه در  مدار های الکتریکی و دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

بهترین برند کلید مینیاتوری

بهترین برند کلید مینیاتوری

فروش انواع فیوز و کلید مینیاتوری هیوندای

شرکت هیوندای توانسته است، انواع بسیار زیاد و مختلفی از فیوز ها و کلید های مینیاتوری با ویژگی های کاملا منحصر به فرد و همچنین قابلیت های متفاوت تولید نماید. از  ویژگی های مثبت کلید های مینیاتوری هیوندای می توان به عمر طولانی آن ها، طراحی منحصر به فرد، کوچک و قابل حمل بودن، کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت کلید مینیاتوری هیوندای که نسبتا مقرون به صرفه است، اشاره کرد.

انواع کلید های مینیاتوری خودکار هیوندای، عبارتند از:

  • ‌کلید مینیاتوری مستقیم: این کلید ها برای استفاده در سیستم های صوتی و همچنین یک سری تجهیزات الکترونیکی تولید می شوند.
  • کلید مینیاتوری پوشش دار: کلید های پوشش دار در مقابل ضربات و همچنین شرایط آب و هوایی از مقاومت بیش تری نسبت به سایر کلید های مینیاتوری برخوردار هستند و دارای یک پوشش از جنس پلی کربنات می باشند.
  • کلید مینیاتوری سیمی: کلید های مینیاتوری سیمی دارای یک سیم هستند که از آن ها به منظور اتصال به برد و یا دیگر تجهیزات الکتریکی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل در مورد کلید های مینیاتوری صنعتی

  • ‌کلید مینیاتوری با دکمه ضربه ای: در این نوع از کلید ها دکمه ای به کار رفته است که با فشردن آن، ضربه ای به کلید وارد می شود که این اتفاق باعث به کار افتادن کلید می شود.
  • کلید مینیاتوری با کابل: این نوع از کلید های مینیاتوری به همراه یک کابل تولید می شود که از آن به منظور اتصال به برد و یا سایر لوازم الکترونیکی دیگر استفاده خواهد شد. این نوع کلید ها برای تجهیزات صنعتی و دستگاه های اتومبیل ها به کار می روند.

خرید کلید مینیاتوری هیوندای

خرید کلید مینیاتوری هیوندای

قیمت کلید مینیاتوری هیوندای و فیوز هیوندای سه فاز

‌قیمت کلید مینیاتوری هیوندای با توجه به جریان نامی، تیپ قدیمی یا جدید آن، تعداد پل کلید و همچنین قدرت قطع 6 یا 10 کیلو آمپر متفاوت است. قیمت کلید مینیاتوری هیوندای به طور کلی از 100 هزار تومان شروع شده و تا قیمت 400 هزار تومان نیز ادامه دارد.

قیمت کلید مینیاتوری هیوندای سه فاز با قدرت های متفاوت حدودا 300 هزار تومان می باشد. با توجه به این قیمت نسبتا پایین و کیفیت بالای محصول، گارانتی اصالت این کالا 12 ماه است. شرکت هیوندای این امکان را به مشتریان خود می دهد که با خیالت راحت از این محصول استفاده نمایند و در صورت بروز هرگونه مشکل در این کالا بتوانند، به راحتی آن را تعویض نمایند.

بیشتر بخوانید: کاربرد انواع کلید مینیاتوری در صنعت

مزایای کلید های مینیاتوری هیوندای

از جمله مزایای کلید های مینیاتوری برند هیوندای و به طور کلی فیوز هیوندای اصل می توان به اختصار به عمر طولانی، حساسیت زیاد، مصرف پایین، قابل تنظیم بودن، کوچک و قابل حمل بودن و… اشاره کرد. همچنین واردات رسمی تجهیزات برند هیوندای به ایران سبب شده است که این برند به یکی از برند های دارای گارانتی و نمایندگی های رسمی در کشور تبدیل شود. این موضوع باعث افزایش مصرف کنندگان و طرفداران برند هیوندای شده است.

مزایای برند هیوندای

مزایای برند هیوندای

نتیجه‌گیری

همان طور که در ابتدای مطلب گفتیم، کلید های مینیاتوری از جمله مهم ترین و پر کاربردترین قطعات در مدار های الکتریکی هستند. این کلید ها توانایی شناسایی خطراتی مانند اتصال کوتاه، افزایش دما و جریان بار اضافه و همچنین قطع جریان در مدار، قبل از آسیب رسیدن به آن را دارند.

با توجه به این نکات، بسیار مهم است که این قطعه الکترونیکی از کیفیت بالایی برخوردار باشد. قیمت کلید مینیاتوری هیوندای یکی مهمترین عوامل در خرید این قطعه الکترونیکی است که توسط پارامترهای گوناگونی تعیین می شود. اینجا در سایت الکتروپاور این محصول با قیمت مناسب در اختیار شما قرار داده می شود.

آخرین مقالات

ارتباط با ما

دیدگاه بگذارید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. موارد ضروری با * نشان داده شده اند.

1 × 1 =

آخرین نوشته‌ها

انواع کلید محافظ جان

انواع کلید محافظ جان

کلید محافظ جان به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات حفاظتی برق شناخته می شود. این وسیله نقش بسیار مهم و حیاتی در جلوگیری از

ادامه مطلب »