نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا

عبارت نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا شاید برای بعضی افراد تعجب آور باشد؛ زیرا نام هیوندا عموماً با صنعت خودروسازی پیوند خورده است. این مطلب، درباره نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا نشان می دهد که شرکت هیوندا در عرصه صنعت برق و لوازم الکتریکی نیز، برند معروفی می باشد.

به طور کلی، کلیدهای اتوماتیک کمپکت  (Molded Case Circuit Breaker) که با نام مخفف MCCB در صنعت برق شناخته می‌شوند، نوعی دستگاه برای قطع و وصل جریان برق به صورت ایمن هستند. کلید های اتوماتیک برای محافظت از مدار الکتریکی در برابر آسیب های ناشی از جریان اضافی، اضافه بار یا اتصال کوتاه طراحی می شوند. این سیستم حفاظتی در برابر مواردی که ذکر شد به صورت خودکار فعال می‌شود و برق مدار را قطع می‌کند تا جلوی آسیب به مدار را بگیرد.

کلید اتوماتیک هیوندا مدار را از جریان های آسیب زا یعنی جریان اضافی، اضافه بار یا اتصال کوتاه محافظت می کند. این کلیدها از مکانیسم های حرارتی و مغناطیسی برای شکستن جریان های فوق استفاده می کند. در مکانیزم حرارتی برای حفاظت از اضافه بار استفاده می شود، در حالی که مکانیسم مغناطیسی برای حفاظت از اتصال کوتاه، مناسب هستند. کلید های اتوماتیک هیوندا در دو مدل غیرقابل تنظیم یا فیکس و قابل تنظیم تولید می شوند.

  • کلید اتوماتیک هیوندای غیر قابل تنظیم UAB
  • ‌کلید اتوماتیک قابل تنظیم حرارتی هیوندای UCB
  • کلید اتوماتیک قابل تنظیم الکترونیکی هیوندای UPB

کلید های اتوماتیک فیکس را نمی توان از نظر میزان جریان ورودی تنظیم کرد. در مدل قابل تنظیم این کلید ها، می توان جریان را از ۰٫۶ تا ۱ برابر جریان بار کامل تنظیم کرد. کلید های قابل تنظیم به دو دسته کلید اتوماتیک قابل تنظیم حرارتی و کلید اتوماتیک قابل تنظیم الکترونیکی تقسیم می شود که نوع دوم، کامل ترین مدل کلید های اتوماتیک هیوندا است.

بیشتر بخوانید: مشخصات کلید مینیاتوری هیوندای اصل

مکانیزم حرارتی و الکتریکی در کلید اتوماتیک هیوندا

مکانیزم حرارتی در کلید های اتوماتیک هیوندا، برای قطع جریان در برابر جریان های اضافه استفاده می شود. این مکانیزم از یک عنصر بی متال تشکیل شده است. عنصر بی متال از دو فلز با ضریب انبساط حرارتی متفاوت ساخته شده است. هنگامی که جریان اضافی از کلید اتوماتیک عبور می کند، دمای کلید اتوماتیک افزایش می یابد. این افزایش دما باعث خم شدن دو فلز می شود و خم شدن آن ها یک کنتاکت را فعال می کند که باعث قطع جریان برق می شود.

مکانیزم الکتریکی در کلید اتوماتیک هیوندا، برای قطع جریان در برابر اتصال کوتاه استفاده می شود. اتصال کوتاه زمانی رخ می دهد که دو سیم در مدار به یکدیگر برخورد کنند. در این حالت، جریان زیادی از مدار عبور می کند که می تواند، باعث آسیب دیدن مدار الکتریکی شود.

مکانیزم الکتریکی در کلیدهای اتوماتیک هیوندا از یک رله مغناطیسی تشکیل شده است. رله دارای یک هسته آهنی است که در اثر جریان زیاد، مغناطیسی می شود. این واکنش باعث جذب یک میله فلزی می گردد که کنتاکت را فعال می کند و موجب قطع جریان برق می گردد.

کلید های اتوماتیک هیوندا دارای ویژگی هایی هستند که مشتریان را در تصمیم برای خرید این تولیدات از نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا مطمئن می کند. از جمله این ویژگی ها عبارت‌اند از:

  • ایمنی بالا:آن ها دارای عملکرد قطع سریع و ایمن در برابر جریان اضافه و اتصال کوتاه هستند.
  • طول عمر بالا:این کلید ها دارای طول عمر بالایی هستند و نیاز به تعمیر و نگهداری کم تری دارند.
  • طراحی زیبا و کاربردی:کلیدهای اتوماتیک هیوندا دارای طراحی زیبا و کاربردی هستند و نصب و راه اندازی آن ها آسان است.

نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا پاور الکتریک

نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا پاور الکتریک

نمایندگی کلید الکترونیک هیوندا پاور الکترونیک

پاور الکترونیک یک نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا در ایران است. نمایندگی پاور الکتریک، دارای سابقه طولانی در فروش محصولات شرکت هیوندا است. یکی از مزیت های پاور الکتریک به عنوان نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا به مشتریان، قیمت های مناسب آن است.

بیشتر بخوانید: معرفی کلید مینیاتوری سه فاز هیوندای و نکات خرید آن

پاور الکترونیک همواره در تلاش است تا قیمت محصولات هیوندا را با توجه به شرایط اقتصادی کشور، مناسب نگه دارد. شرکت همچنین تخفیفات و جشنواره های فروش مختلفی را برگزار می کند تا مشتریان بتوانند با قیمت مناسب تر، انواع کلید اتوماتیک هیوندا را خریداری کنند. پاور الکترونیک علاوه بر فروش کلید اتوماتیک هیوندا، خدمات پس از فروش نیز ارائه می دهد.

کلید اتوماتیک درجه یک

کلید اتوماتیک درجه یک

همچنین نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا پاور الکتریک دارای تیمی از متخصصان مجرب است که می توانند، مشاوره های کاربردی را برای خرید کلید های اتوماتیک به مشتریان ارائه دهند. در ادامه برخی از مزایای خرید کلیدهای اتوماتیک هیوندا از پاور الکترونیک را بیان می کنیم:

  • قیمت مناسب: نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا در پاور الکترونیک محصولات هیوندا را با قیمت مناسب و رقابتی به مشتریان خود ارائه می دهد.
  • کیفیت بالا: محصولات هیوندا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و پاور الکترونیک این محصولات را با کیفیت تضمین شده به مشتریان خود ارائه می دهد.
  • تنوع محصولات: نمایندگی پاور الکتریک انواع مختلف کلیدهای اتوماتیک هیوندا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا بتوانند محصول مناسب نیاز خود را انتخاب کنند.
  • خدمات پس از فروش: این نمایندگی خدمات پس از فروش نیز ارائه می دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل در کلیدهای اتوماتیک هیوندا، به مشتریان خود کمک کند.

بیشتر بخوانید: بررسی قیمت و کاربری کلید اتوماتیک هیوندا، محصولی باکیفیت برای کنترل جریان

برای خرید انواع کلید می توانید از طریق نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا یعنی سایت ما اقدام کنید. کارشناسان ما در تیم پشتیبانی پاسخ گوی سوالات شما هستند.

پاور الکتریک نمایندگی کلید الکترونیک هیوندا

پاور الکتریک نمایندگی کلید الکترونیک هیوندا

سؤالات متداول

  • کلید اتوماتیک هیوندا چیست؟

کلید اتوماتیک هیوندا یک دستگاه الکتریکی ساخت شرکت هیوندا است که برای حفاظت از مدار الکتریکی در برابر جریان اضافه و اتصال کوتاه استفاده می شود.

  • مزیت کلید اتوماتیک هیوندا چیست؟

کلید اتوماتیک هیوندا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در کاربردهای مختلف، خانگی، صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

  • پاور الکترونیک چه شرکتی است؟

پاور الکترونیک یک نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا است که انواع مختلف این کلید ها را به مشتریان خود ارائه می دهد.

  • چرا باید از پاور الکترونیک خرید کنیم؟

پاور الکترونیک یک نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا معتبر و با سابقه است که کلیدهای اتوماتیک را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد.

آخرین مقالات

ارتباط با ما

دیدگاه بگذارید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. موارد ضروری با * نشان داده شده اند.

پنج + چهار =

آخرین نوشته‌ها

انواع کلید محافظ جان

انواع کلید محافظ جان

کلید محافظ جان به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات حفاظتی برق شناخته می شود. این وسیله نقش بسیار مهم و حیاتی در جلوگیری از

ادامه مطلب »