قیمت فیوز مینیاتوری هیوندای

فیوز مینیاتوری هیوندای، نوعی فیوز کوچک و کم حجم است که توسط شرکت هیوندای تولید شده و درون بخش‌ هایی از خودروهای هیوندای استفاده می ‌شوند. فیوز مینیاتوری هیوندای به منظور حفاظت از سیستم ‌های برقی خودرو در برابر جریان بالا، ولتاژ بالا و سایر خطرات برقی طراحی شده‌اند. قیمت فیوز مینیاتوری هیوندای بر حسب تعداد پل و آمپر متفاوت است. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی جامع درمورد قیمت این فیوزها به دست آورید.

اطلاع از قیمت فیوز مینیاتوری هیوندای

اگر قصد خرید کلید مینیاتوری هیوندای را دارید بهتر است از طیف قیمت فیوز مینیاتوری هیوندای اطلاع داشته باشید. هیوندای انواع مختلفی از فیوزهای مینیاتوری با قدرت‌ها و خصوصیات متفاوت تولید می‌کند. هر یک از این فیوزها می‌توانند قیمت متفاوتی در بازار داشته باشند. توجه داشته باشید که قیمت فیوز مینیاتوری هیوندای بسته به مدل و سال تولید خودرو، منطقه جغرافیایی و سایر عوامل، می تواند متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: کاربرد گسترده فیوز مینیاتوری هیوندای اصلی در سیستم ‌های الکتریکی

قیمت فیوز مینیاتوری هیوندای به چه عواملی بستگی دارد؟

فیوزهای مینیاتوری هیوندای در انواع مختلفی مانند فیوزهای تک فاز و سه فاز و با قدرت های متفاوت موجود هستند. قدرت فیوز به توان خروجی مورد نیاز ولتاژ و جریان وابسته است. درصورت بالا بودن قدرت فیوزها، قیمت فیوز مینیاتوری هیوندای بیشتر خواهد بود. همچنین برند محصول نیز می‌ تواند روی قیمت فیوز مینیاتوری هیوندای تأثیر داشته باشد. برندهای معتبر و معروف معمولا قیمت بیشتری دارند.

همچنین قیمت فیوز مینیاتوری هیوندای برحسب ویژگی ها افزایش می یابد. به عنوان مثال، فیوزهایی با ویژگی‌های عمر مفید بیشتر، مقاوم در برابر شوک و لرزش یا ضد آب، ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند. لازم به ذکر است که قیمت کلید مینیاتوری هیوندای سه فاز در فروشگاه الکترو پاور بسیار مناسب است.

هنگام خرید فیوز هیوندای باید به چه نکاتی توجه کرد؟

فیوز هیوندای اصل دارای مدل‌ های مختلفی است، بنابراین هنگام خرید فیوز مینیاتوری هیوندای باید مطمئن شوید که فیوز مورد نظر با مدل خودروتان سازگار است و اطلاعات آن را چک کنید. همچنین فیوزها در مدل‌ ها و اندازه ‌های مختلفی موجود هستند. سعی کنید فیوزهایی با کیفیت بالا و از سازندگان معتبر خرید کنید.

با خرید این فیوزها از نمایندگی مینیاتوری هیوندای، فیوزهایی با عملکرد بهتر خواهید داشت. همچنین باید مطمئن شوید که فیوز مورد نظر، ظرفیت و مقاومت مورد نیاز را دارد. این ظرفیت بستگی به سیستم برقی  استفاده شده در خودرو دارد. هنگام خرید توجه به قیمت فیوز مینیاتوری هیوندای نیز ضروری است زیرا قیمت‌شان به تعداد پل موجود بستگی دارد.

همچنین لازم است به تعداد فیوزهایی که نیاز دارید توجه کنید. از آنجایی که فیوزها ممکن است در طول زمان سوخته شوند و نیاز به تعویض داشته باشند، باید چندین فیوز اضافی در جعبه ابزار خود داشته باشید. با توجه به این نکات، می‌توانید فیوزهای متناسب با نیازتان را پیدا کرده و خرید کنید.

خرید کلید مینیاتوری هیوندای

خرید کلید مینیاتوری هیوندای

انواع فیوز مینیاتوری

فیوزهای مینیاتوری، که به عنوان فیوزهای حفاظتی در سیستم های الکتریکی استفاده می شوند، در انواع مختلفی تولید می شوند. برخی از انواع معمول فیوزهای مینیاتوری عبارتند از B  وCو  Dو  K و Z که تفاوت های زیادی با هم دارند. همچنین قیمت فیوز مینیاتوری هیوندای بر حسب نوع محصول‌، متفاوت است. این فیوزها با عملکرد حفاظتی خود در برابر بارهای اضافی و اختلالات جریان، امنیت سیستم ها را تضمین می کنند.

  • فیوز نوع B برای حفاظت از مدارهای نورپردازی و سیستم های خودرو استفاده می شود. از این فیوزها به طور عمده در مدارهایی که سیستم های صوتی دارند، استفاده می شود.
  • فیوز نوع C برای حفاظت از مدارهای خانگی و تجاری استفاده می شود. از آن ها عمدتا در نورپردازی، سیستم های حفاظتی و سیستم های گرمایشی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: همه آنچه باید درمورد فیوز مینیاتوری هیوندای بدانید

  • فیوز نوع D برای حفاظت از مدارهای صنعتی و تجاری با بارهای سنگین طراحی شده است. از آن ها به طور عمده در مدارهایی که ماشین آلات صنعتی، تجهیزات بزرگ و موتورهای بزرگ دارند، استفاده می شود.
  • فیوز نوع Kبرای حفاظت از مدارهایی با بارهای بسیار سنگین استفاده می شود، مانند تجهیزات بزرگ و سیستم های سنگین ترانسفورماتور.
  • فیوز نوع Z برای حفاظت از مدارها با بارهای بالا و پالسی طراحی شده است. از آن ها به طور عمده در مدارهایی که از انفجار و یا آتش سوزی جلوگیری می کنند، استفاده می شود.

فیوز هیوندای اصل

فیوز هیوندای اصل

عملکرد فیوز هیوندای

فیوز هیوندای اصل یک قطعه الکترونیکی محافظ است که با هدف حفاظت از سیستم الکتریکی در برابر جریان های بالا و حفاظت از سیستم در برابر خطر احتراق یا خرابی استفاده می ‌شود. عملکرد فیوز به این صورت است که وقتی جریان عبوری از آن بیش از حد شود، مدار داخلی آن به طور خودکار قطع می ‌شود. این اتفاق به دلیل افزایش دما در مدار داخلی فیوز رخ می ‌دهد.

بیشتر بخوانید: مشخصات کلید مینیاتوری هیوندای اصل

بخش مصرف کننده برق از این طریق محافظت شده و گرمای تولید شده در داخل فیوز منجر به ذوب شدن بخشی از آن شده، که در نتیجه جریان برق قطع شده و از وقوع خطر احتراق یا خرابی در سیستم جلوگیری می ‌شود. فیوزهای مینیاتوری هیوندای در اندازه ‌ها و ظرفیت های مختلفی موجود هستند. آن ها قابلیت نصب و جابجایی آسانی داشته و در بسیاری از سیستم های مختلف از جمله خودروها و صنایع الکترونیکی استفاده می ‌شوند. لازم به ذکر است که فروش فیوز مینیاتوری هیوندای در فروشگاه الکتروپاور در انواع مختلفی صورت می‌گیرد. قیمت قیمت فیوز مینیاتوری هیوندای با توجه به عملکرد مفید آن در فروشگاه الکتروپاور بسیار مناسب است.

قیمت کلید مینیاتوری هیوندای

قیمت کلید مینیاتوری هیوندای

سخن پایانی

فیوز مینیاتوری هیوندای معمولا دارای هسته ‌ای از جنس فلز ذوب شونده است. در صورتی که جریان برق از حد مجاز فیوز بالا رود و میزان گرمای تولید شده بیش از حد مجاز باشد، هسته فیوز ذوب شده و اتصال بین قطعات داخلی فیوز قطع می‌شود. این روند باعث قطع سریع جریان برق نامطلوب شده و سیستم را از خطرات برقی محافظت می‌ کند. انواعی از این کلیدهای مینیاتوری برای مصارف خانگی، تجاری و… وجود دارند.  قیمت فیوز مینیاتوری هیوندای بر اساس تعداد پل و آمپر متغیر است. برای مشاوره و اطلاع از قیمت‌ها می توانید با ما در تماس باشید.

 شماره تماس: 02133143140- 09120761249

آخرین مقالات

ارتباط با ما

دیدگاه بگذارید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. موارد ضروری با * نشان داده شده اند.

چهار × پنج =

آخرین نوشته‌ها

انواع کلید محافظ جان

انواع کلید محافظ جان

کلید محافظ جان به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات حفاظتی برق شناخته می شود. این وسیله نقش بسیار مهم و حیاتی در جلوگیری از

ادامه مطلب »