فیوز مینیاتوری هیوندای اصلی

فیوز مینیاتوری هیوندای اصلی حکم یک کلید اتصال کوتاه را دارد و جریان های مینیاتوری را قطع می کند. این فیوز در هنگامی که اضافه بار رخ می ‌دهد، به سرعت عمل می کند. ماکزیمم جریان کلید مینیاتوری ۱۰۰ آمپر بوده و جریان قطع آن غیر قابل تغییر است.

جنس و طراحی فیوز مینیاتوری طوری در نظر گرفته شده که نقش کنترل جریان را به خوبی و بدون ایجاد خسارت مالی و جانی ایفا می کند.

راه های تشخیص کلید تقلبی و اصلی

همیشه انجام خرید بهتر و مطمئن تر مورد توجه افراد قرار داشته است. برای آنکه بتوانیم از آسیب های فیوز های تقلبی در امان بمانیم، در ادامه به برخی از معیارها جهت تشخیص فیوز مینیاتوری هیوندای اصلی از تقلبی می پردازیم:

  • جنس مواد اولیه

در قاب کلید های مینیاتوری اصل، مواد پلی آمیدی به کار رفته است. این مواد غیر قابل اشتعال هستند و اگر در کلید استفاده نشوند، هنگام اضافه بار یا اتصال کوتاه، کلید آتش گرفته و مسیر جریان قطع نمی گردد.

بیشتر بخوانید: همه آنچه باید درمورد فیوز مینیاتوری هیوندای بدانید

  • وزن بالا

متریال استفاده شده در این کلیدهای اصلی، بسیار با کیفیت تر هستند. به عنوان مثال، در فیوز مینیاتوری هیوندای اصلی، جرقه گیر از جنس نقره بوده و ضخامت زیادی دارد. در صورتی که در کلیدهای تقلبی، جرقه گیر از جنس آلومینیوم ساخته می ‌شود و همین امر باعث سبکی آن می گردد.

  • استشمام کلید

بخشی از جرقه گیر در کلیدهای تقلبی، در همان تست اولیه در کارخانه، می سوزد. بنابراین بهتر است موقع خرید دقت داشته باشیم که اگر کلید بوی سوختنی داشت، نسبت به خریداری آن اقدام نکنیم.

  • عناوین چاپ شده روی فیوز

چاپ در بعضی از نمونه های تقلبی، نامنظم است؛ اما در کلید های اصلی، توسط دستگاه ویژه صورت می گیرد و چاپ یک دست و مرتبی را مشاهده می کنیم.

  • قیمت

بعضی از تولید کنندگان از مواد ارزان و ناکارآمد در کلید های تقلبی استفاده می کند تا هزینه تمام شده، تا حد ممکن پایین بیاید. گاهی قیمت ها تا یک سوم کاهش پیدا می کنند. در صورتی که قیمت کلید پایین باشد، احتمال تقلبی بودن آن وجود دارد.

عملکرد دقیق فیوزهای مینیاتوری
عملکرد دقیق فیوزهای مینیاتوری

عملکرد دقیق فیوزهای مینیاتوری

اطمینان بیشتر با گارانتی فیوز هیوندای اصل

گارانتی، به عنوان یک تضمین کتبی ارائه شده توسط تولید کننده یا فروشنده، به مشتریان اطمینان می دهد که محصول یا خدماتی که خریداری می کنند، در یک دوره زمانی خاص، از کیفیت و عملکرد بی نقص برخوردار خواهند بود. گارانتی های فیوز مینیاتوری هیوندای اصلی نشانی از اصالت و اعتبار این کلید است و معمولاً شامل تعمیر، تعویض یا بازپرداخت هزینه های مربوط به خریداری می شود.

تنوع بسیاری در انواع گارانتی ها وجود دارد که در ذیل به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  1. گارانتی تعمیر: در این نوع گارانتی، در صورت بروز مشکل یا خرابی در محصول، فروشنده یا تولید کننده، مسئول تعمیر آن است و هزینه تعمیر را پوشش می دهد.
  2. گارانتی تعویض: در چنین گارانتی، در صورتی که محصول خراب شود، تعویض آن با یک محصول جدید انجام می شود. در فیوز مینیاتوری هیوندای اصلی این گارانتی اطمینان اکثر خریداران را به خود جلب کرده است.
  3. گارانتی بازپرداخت: در این مدل، چنانچه مشتری از محصول خریداری شده راضی نباشد، می تواند محصول را بازگرداند.
  4. ‌گارانتی تضمینی: تولید کننده یا فروشنده تعهد می دهد که محصول برای یک دوره زمانی مشخص، بدون هیچ مشکلی عمل کند و در صورت بروز مشکل، مسئول تعمیر یا تعویض آن است.
  5. گارانتی محدود: در گارانتی محدود، شرایط و محدودیت هایی همچون محدودیت زمانی، برای استفاده از آن تعیین می شود.

بیشتر بخوانید: انعطاف پذیری و کارایی فیوز مینیاتوری هیوندای

‌گارانتی های فیوز مینیاتوری هیوندای اصلی، در هنگام خرید، به مشتریان حس اعتماد و آرامش می دهند.

در نهایت، هر گارانتی خاصی ممکن است شرایط، محدودیت ها و قوانین خود را داشته باشد که لازم است  قبل از خرید محصول، شرایط گارانتی را به دقت بررسی کنید. گارانتی، به مشتریان اطمینان می دهد که در صورت بروز هرگونه خرابی یا مشکل در فیوز مینیاتوری هیوندای اصلی، حقوق و منافع آنها حفظ خواهد شد.

مدل های گوناگون فیوز مینیاتوری
مدل های گوناگون فیوز مینیاتوری

مدل های گوناگون فیوز مینیاتوری

معیارهای قیمت و خرید فیوز مینیاتوری هیوندای اصلی

فیوزها قطعاتی هستند که در سیستم برق خودرو برای حفاظت از قسمت های مختلف استفاده می شوند. قیمت فیوزها بستگی به نوع و اندازه فیوز، فروشنده و مکانی که از آن خریداری می کنید دارد. در ادامه به برخی از روش های خرید فیوز و تأثیر قیمت بر آن می پردازیم:

  1. خرید از فروشگاه های خودرو: برخی از فروشگاه های قطعات خودرو، فیوزهای متناسب با خودروها را به فروش می رسانند. قیمت فیوزها در این فروشگاه ها معمولاً متوسط بوده و با توجه به نوع فیوز و خودروی شما ممکن است متفاوت باشد.
  2. خرید از فروشگاه های آنلاین: فروشگاه های آنلاین، مانند وب سایت ها، می توانند گزینه دیگری برای خرید فیوزها باشند. این فروشگاه ها معمولاً انواع مختلف فیوزها را ارائه می دهند و می توانید در آنها قیمت ها را با هم مقایسه کنید. همچنین، گاهی اوقات، تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه نیز در این فروشگاه ها وجود دارد.
  3. خرید از فروشندگان محلی: در برخی از شهرها ممکن است فروشندگان محلی وجود داشته باشند که قطعات خودرو را به فروش می رسانند. این فروشندگان می توانند قیمتی زیر قیمت بازار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: بهترین قیمت فیوز مینیاتوری سه فاز هیوندای چقدر است؟

توجه داشته باشید که قیمت دقیق فیوز هیوندای سه فاز می تواند بستگی به نوع و اندازه آن داشته باشد. همچنین، برای اطمینان از کیفیت و سازگاری فیوز با خودرو خود، توصیه می شود از فیوزهای اصلی و معتبر، مانند فیوز مینیاتوری هیوندای اصلی استفاده کنید. لازم به ذکر است که نمایندگی مینیاتوری هیوندای سابقه طولانی در ارائه خدمات الکتریکی دارد.

تشخیص فیوز مناسب برای کاربردهای خاص
تشخیص فیوز مناسب برای کاربردهای خاص

تشخیص فیوز مناسب برای کاربردهای خاص

نتیجه گیری

اطلاع از طرز کار فیوز و جنس اجزای داخلی آن و همچنین آشنایی با معیارهای تشخیص فیوز اصلی و تقلبی، به ما کمک می کند تا بهترین و مطمئن ترین انتخاب را داشته باشیم. فیوزهایی که شامل انواع گارانتی هستند و همچنین قیمت معقولی نسبت به کاراییشان دارند،  مرغوب تر از بقیه موارد هستند.

برای اینکه بتوانید بهترین و مناسب‌ ترین فیوز مینیاتوری هیوندای اصلی را خریداری کنید با مشاوران حرفه‌ ای الکتروپاور در ارتباط باشید.

آخرین مقالات

ارتباط با ما

دیدگاه بگذارید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. موارد ضروری با * نشان داده شده اند.

16 − 5 =

آخرین نوشته‌ها

انواع کلید محافظ جان

انواع کلید محافظ جان

کلید محافظ جان به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات حفاظتی برق شناخته می شود. این وسیله نقش بسیار مهم و حیاتی در جلوگیری از

ادامه مطلب »