قیمت فیوز مینیاتوری سه فاز هیوندای

فیوز مینیاتوری سه فاز هیوندای یکی از پر کاربردترین و مهم ترین فیوز ها در صنعت برق به شمار می رود. این فیوز با داشتن کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب توانسته است به یکی پر فروش ترین تجهیزات الکترونیکی تبدیل شود. عوامل مختلفی بر قیمت فیوز مینیاتوری سه فاز هیوندای نقش دارند.

فیوز مینیاتوری سه فاز هیوندای

فیوز مینیاتوری در واقع یک بریکر محافظ در مدار های الکتریکی می باشد. این فیوز به حالت اتوماتیک عمل کرده و از مدار در مقابل خطرات احتمالی همچون جریان اضافه بار، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت می کند. فیوز مینیاتوری بعد از انجام عمل حفاظت، به حالت اول خود برگشته و کار خود را در مدار دوباره شروع می کند. فیوز های مینیاتوری دارای انواع تک فاز، دو فاز و سه فاز هستند.

ویژگی های مهم فیوز مینیاتوری سه فاز هیوندای

ویژگی های مهم فیوز مینیاتوری سه فاز هیوندای

مدل سه فاز فیوزهای مینیاتوری نسبت به سایر این مدل ها کاربرد بیشتری دارد. در گذشته فیوز ها در اندازه های بزرگ تولید می شدند. اما امروزه این کلید ها به صورت کوچک تر و فشرده تر ساخته می شوند. قیمت فیوز های مینیاتوری با توجه به نوع آن متفاوت است. در ادامه این مطلب به بررسی قیمت فیوز مینیاتوری سه فاز هیوندای خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: فیوز چیست و چگونه کار می کند؟

مهم ترین ویژگی فیوز مینیاتوری هیوندای

از مهم ترین ویژگی های فیوز های مینیاتوری هیوندای می توان به قدرت قطع این فیوز اشاره کرد. علت اینکه این محصول هنگام خرید مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار می گیرد، وجود قدرت قطع این فیوز است. در واقع قدرت قطع از رسیدن آسیب به مصرف کننده ها محافظت می کند. به طور کلی زمانی عملکرد فیوز درست است که بتواند جریان مدار را قبل از رسیدن آسیب به مصرف کننده ها در مواجه با خطرات احتمالی، قطع کند. برای اطلاع کامل از قیمت فیوز مینیاتوری سه فاز هیوندای می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

چند نوع جریان در فیوز های مینیاتوری وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت به طور کلی دو نوع جریان در فیوز های مینیاتوری وجود دارد. این دو نوع جریان شامل جریان نامی و جریان ناگهانی می شوند. جریان نامی در واقع جریانی است که فیوز در حالت معمولی توانایی تحمل آن را دارد. فیوز در این حالت جریان برق را در مدار قطع نمی کند. در جریان ناگهانی، فیوز توانایی روبرو شدن با خطاهای اتصال کوتاه و جریان اضافه بار را دارد. در این حالت فیوز جریان را قطع می کند.

بررسی فیوز مینیاتوری هیوندا

بررسی فیوز مینیاتوری هیوندا

مزایای استفاده از فیوز های مینیاتوری سه فاز هیوندای

فیوز های مینیاتوری برای خرید در دسترس بوده و دارای نصب آسان می باشند. این فیوز ها دارای ظاهری به روز و ساختاری کارآمد هستند. قیمت فیوز مینیاتوری سه فاز هیوندای نسبت به سایر برند ها پایین تر است. عمر این فیوز ها طولانی بوده و دارای عملکرد سریع هستند. این کالا دارای گواهینامه بین‌المللی می باشد. عوامل گوناگونی در تعیین قیمت فیوز مینیاتوری سه فاز هیوندای نقش دارند که در ادامه به این موارد می پردازیم.

بیشتر بخوانید: فیوز چیست؟ خواص و کاربرد انواع فیوز در صنعت برق

قیمت فیوز مینیاتوری سه فاز هیوندای

کلید مینیاتوری سه پل هیوندای از کاربردی ترین فیوز های مینیاتوری می باشد. این کلید با ساختاری منسجم، عمری طولانی و کیفیتی بسیار بالا توانسته است به یکی از پرفروش ترین تجهیزات الکترونیکی در صنعت برق تبدیل شود. از جمله عواملی که در تعیین قیمت فیوز مینیاتوری سه فاز هیوندای نقش دارند می توان به قدرت قطع، جریان نامی و همچنین تیپ قدیمی یا جدید این فیوز ها اشاره کرد.

در بین مدل های مختلف فیوز مینیاتوری هیوندای، فیوز مینیاتوری سه فاز 63 آمپر هیوندای کاربرد بیشتری دارد. قیمت فیوز مینیاتوری سه فاز 63 آمپر هیوندای نیز مانند سایر این فیوز ها به عوامل گفته شده وابسته است. برای اطلاع هرچه بیشتر در ارتباط با کارایی فیوز های مینیاتوری، خرید فیوز هیوندای اصل و قیمت فیوز مینیاتوری سه فاز هیوندای می توانید با نمایندگی مینیاتوری هیوندای تماس حاصل فرمایید.

بهترین مدل فیوز مینیاتوری

بهترین مدل فیوز مینیاتوری

انواع فیوز مینیاتوری

سرعت و دقت عملکرد در فیوز های مینیاتوری متفاوت است و از این حیث آن ها را به دو گروه با عملکرد کند و تند دسته بندی می کنند. فیوز های کندکار معمولا از خود در برابر عبور جریان بیش از حد، واکنش کمتری تری نشان می دهند. واکنش این نوع فیوز ها در مقابل جریان اتصال کوتاه، لحظه ای می باشد. فیوز های تندکار نسبت به فیوز های کندکار زمان قطع کمتری دارند.

این امر، یعنی زمان قطع کمتر فیوز های تندکار، باعث شده است از این فیوز ها در سیستم های روشنایی بیشتر استفاده شود. در بین این مدل، فیوز مینیاتوری سه فاز تندکار کاربرد بیشتری دارد.

پارامتر های مهم فیوز های مینیاتوری

پارامتر های مهمی در ساخت فیوز های مینیاتوری در نظر گرفته شده است. دانستن این پارامتر ها می توانند کمک شایانی در انتخاب درست این فیوز ها و استفاده صحیح از آن ها،کند. اصلی ترین این پارامتر ها شامل توان قطع و جریان نامی می باشد. توان قطع همانطور که از اسمش پیداست نشان دهنده توانایی‌ فیوز در قطع کردن جریانی بزرگتر از جریان نامی در مقابله با خطراتی مانند جریان اضافه بار و اتصال کوتاه می باشد.

اگر در انتخاب فیوز، به میزان توان قطع توجه نشود و این پارامتر ناکافی باشد، خطراتی جبران ناپذیر به تجهیزات و همچنین افراد وارد می شود. پارامتر دیگری که در انتخاب فیوز های مینیاتوری موثر می باشد، جریان نامی است. این پارامتر حداکثر جریانی را که فیوز می تواند به صورت مداوم و همچنین بدون ذوب شدن مفتولش تحمل کند، نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: انواع جعبه فیوز مینیاتوری و کاربرد های آن

در صورتی که در انتخاب فیوز به جریان نامی توجه نشود و این جریان ناکافی باشد، ممکن است باعث قطع شدن زودهنگام برق شود. باید توجه داشت جریان نامی معمولا به ازای هر واحد نرمال، بر روی بدنه تعیین می شود. علاوه بر پارامتر های گفته شده، پارامتر های دیگری نیز در انتخاب فیوز موثر هستند. از جمله این پارامتر ها می توان به ولتاژ نامی، دمای کاری و نوع و شکل فیوز اشاره کرد.

خرید فیوز مینیاتوری هیوندا

خرید فیوز مینیاتوری هیوندا

نتیجه گیری

همانطور که گفته شد فیوز مینیاتوری سه فاز هیوندای از کاربردی ترین فیوز ها به شمار می رود. شرکت سازنده این فیوز علاوه بر کیفیت بسیار بالای قطعات استفاده شده در فیوز ها، گارانتی یک ساله را هم برای خریداران این کالا در نظر گرفته است. برای اطلاع از قیمت و خرید کلید مینیاتوری و همچنین قیمت فیوز مینیاتوری سه فاز هیوندای می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

آخرین مقالات

ارتباط با ما

دیدگاه بگذارید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. موارد ضروری با * نشان داده شده اند.

1 × 2 =

آخرین نوشته‌ها

انواع کلید محافظ جان

انواع کلید محافظ جان

کلید محافظ جان به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات حفاظتی برق شناخته می شود. این وسیله نقش بسیار مهم و حیاتی در جلوگیری از

ادامه مطلب »