کلید حرارتی هیوندای

کلید حرارتی هیوندای وسیله ای است که می تواند از سوختن موتور به میزان قابل توجه ای جلوگیری نماید و آسیب های احتمالی را به حداقل برساند. کار اصلی این محصول محافظت از مدار الکتریکی در برابر بالا رفتن دما و جلوگیری از آسیب های احتمالی به تجهیزات الکتریکی است. از کلید‌ های حرارتی‌ هیوندای‌ در صنایع و سیستم های مختلف استفاده می کنند که کاربرد آن در هر صنایع متفاوت می باشد.

کلید حرارتی را به نام راه انداز موتور نیز می شناسند که این وسیله به عنوان قطع کننده مدار مورد استفاده قرار می گیرد. کلید حرارتی قادر است موتور را در برابر جریانات نامحدود و کوتاه محافظت کند. همچنین در کلید راه انداز موتور این امکان وجود دارد که جریان را در زمان کار نیز قطع و وصل نماید.

مشخصات کلید حرارتی هیوندای

  • شاسی برای کنترل دستی و قطع و وصل کردن جریان بر روی کلید نصب شده است.
  • برای اطمینان از صحت کلید حرارتی یک دکمه تست بر روی آن کار گذاشته شده است.
  • امکان نصب و افزودن تجهیزات جانبی بر روی کلید حرارتی وجود دارد.
  • در قسمت های ورودی به برق و در قسمت های خروجی کلید به موتور، سه عدد کنتاکت قدرت وصل شده است.
  • با کمک یک زبانه دوار به راحتی می توان رنج جریان کلید حرارتی را تنظیم کرد.

بیشتر بخوانید: کلید حرارتی (رله حفاظت موتور یا mpcb) چیست و چه عملکردی دارد؟

مزیت ها و ویژگی های بارز کلید حرارتی هیوندای

هر محصولی که به بازار عرضه می شود دارای مزایا و ویژگی هایی است که آن را از سایر کالا های مشابه مجزا می سازد که این موضوع در کلید حرارتی هیوندای نیز وجود دارد. مهم ترین مزایای کلید های حرارتی هیوندای عبارتند از:

  • عملکرد قطع با سرعت بالا: این کلید حرارتی با دارا بودن ویژگی قطع سریع در زمان بالا رفتن دما، مانند یک محافظ بسیار قدرتمند عمل می کند و از وارد شدن آسیب به تجهیزات الکتریکی جلوگیری می نماید.
  • اشغال کردن فضای بسیار کم: این قطعه با وجود طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد، فضای بسیار اندکی اشغال می نماید. بنابراین شما می توانید در کمترین فضای ممکن و به راحتی آن را نصب نمایید.
  • تنظیم دما: شما می توانید دمای قطعه را با توجه به نوع کارکرد و به وسیله کلید حرارتی تنظیم دما، تنظیم نمایید. همچنین این دستگاه در دمای ۴۵ درجه سانتیگراد تا ۶۵ درجه قابل تنظیم است.

کلید حرارتی

کلید حرارتی

از دیگر مزایای مهم و کاربردی کلید حرارتی هیوندای می توان به قابلیت فرمان پذیری، قابلیت اطمینان و پایداری بالا، مقاومت بالا در برابر بار های لحظه ای و مورد استفاده قرار گرفتن آن در جریانات بالا اشاره کرد. همچنین به علت دارا بودن ویژگی حفاظت اتصال کوتاه در کلید حرارتی هیوندای، می توان آن را جایگزین ترکیب کلید‌ بی متال و مینیاتوری کرد.

قطع اتصال توسط کلید حرارتی

قطع اتصال توسط کلید حرارتی

مشخصات فنی کلید حرارتی هیوندای

همانطور که گفته شد کلید حرارتی از تجهیزات الکتریکی در برابر اتصالات کوتاه، خروج فاز از مدار و همچنین اضافه بار جلوگیری و مراقبت می کند. این کلید ها در برابر استفاده پی در پی بسیار استحکام دارند و می توان از آن همچون سوییچ برای قطع و وصل کردن نیز استفاده کرد.

مشخصات فنی این محصول به شرح زیر هستند:

  • مدل ها

Hmms_32k

Hmms_70k

بیشتر بخوانید: انواع کلید حرارتی و کاربردهای آن

  • استاندارد ها

Iec60957_2

Iec6095_7_3

  • محافظت ها

اتصالات کوتاه

اضافه بار

قطع فاز

  • محدوده های عملیات

قدرت قطع: بیست، پنجاه، صد کیلو آمپر

جریان نامی: از 0/1 تا 70 کیلو آمپر

سطح ولتاژ: 220، 400، 680، ولت

  • تنظیم جریانی

0/1 تا 30 آمپر

از 20 تا 70 آمپر

  • میزان تحمل ولتاژ ضربه

7 کیلو وات

قیمت کلید حرارتی هیوندای

قیمت کلید حرارتی هیوندای با توجه به برند و مدل آن متغیر است برای مثال قیمت کلید حرارتی ال اس با کلید حرارتی بلوک آلمان متفاوت است. به دلیل نوسانات در بازار نمی توان از قیمت دقیق محصولات اطلاعی در اختیار مشتریان قرار داد. اما برای اطلاع از قیمت می توانید به سایت الکترو پاور مراجعه کرده و از مشاورین و پشتیبانی اطلاعات دقیق درباره قیمت، کیفیت و… را سوال نمایید.

بیشتر بخوانید: بررسی قیمت و کاربری کلید اتوماتیک هیوندا، محصولی باکیفیت برای کنترل جریان

محافظت کلید حرارتی از موتور

زمانی که بار اضافی به موتور وارد می شود، موتور جریان بیشتری را می کشد و همین موضوع موجب داغ شدن آن می گردد؛ در این مواقع کلید حرارتی با قطع کردن مدار وارد عمل می شود. در زمان اتصال بدنه به نول و فاز نیز موتور داغ خواهد شد که با قطع به موقع جریان توسط کلید حرارتی هیوندای از وارد شدن آسیب های جدی به موتور جلوگیری می شود.

کنتاکت حرارتی و کنتاکت آلارم از جمله تجهیزات جانبی کلید حرارتی هستند که سالم بودن آن ها شرط لازم برای کارکرد مناسب قطعه است. قیمت کمکی کلید حرارتی هیوندای و کنتاکت آلارم بسیار ناچیز است اما وجود این تجهیزات ضروری می باشند. کاربرد کنتاکت کمکی در مانیتورینگ و مدار فرمان است که در زمان باز و بسته شدن کنتاکت های اصلی کلید های کمکی نیز تغییر وضعیت می دهند. اما کاربرد کنتاکت خطا، اعلام وضعیت خطای رخ داده شده است.

مدار کلید حرارتی هیوندای

مدار کلید‌ حرارتی‌ هیوندای‌

نمایندگی کلید حرارتی هیوندای

نمایندگی کلید حرارتی هیوندای شبانه روز در حال خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد، همچنین شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل برای قطعه با مشاوران ما، حتی در ایام تعطیل تماس گرفته تا با راهنمایی صورت گرفته، مشکل به وجود آمده حل گردد. در این مجموعه همه افراد در تلاش اند تا با صرف کم ترین زمان بهترین خدمات ارائه دهند تا افراد از بروز حوادث ناگوار در امان باشند. مهارت بالای کارکنان و وجود تجهیزات عالی باعث شده تا عملکردی عالی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: کلید کامپکت اتوماتیک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کاتالوگ کلید حرارتی هیوندای

شرکت هیوندای با تولید کلید حرارتی با شهرتی که در زمینه تولید به دست آورده باعث دیده شدن محصولات خود بیش از سایر کالا های مشابه شده است. از جمله تولیدات این مجموعه فیوز مینیاتور، کلید هوایی، کلید حرارتی و… است که تمامی محصولات از قطعات با کیفیت و درجه یک تولید و عرضه می شوند. همچنین قیمت تمامی محصولات به ویژه کلید حرارتی هیوندای با توجه به کیفیت بالایی که دارند بسیار مناسب هستند و همین موضوع باعث شناخته تر شدن محصولات شده است.

آخرین مقالات

ارتباط با ما

دیدگاه بگذارید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. موارد ضروری با * نشان داده شده اند.

10 − پنج =

آخرین نوشته‌ها

انواع کلید محافظ جان

انواع کلید محافظ جان

کلید محافظ جان به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات حفاظتی برق شناخته می شود. این وسیله نقش بسیار مهم و حیاتی در جلوگیری از

ادامه مطلب »