نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا

با توجه به کیفیت بسیار بالای تجهیزات و قطعات الکترونیکی ساخته شده توسط شرکت هیوندا به خصوص کلید های اتوماتیک، نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا توانسته است تجهیزات الکترونیکی را با قیمت مناسب به بازار عرضه کند. همچنین خدمات پس از فروش را به طور کامل ارائه دهد. در ادامه با بهترین نمایندگی این محصول آشنا خواهید شد.

کلید اتومات هیوندای

کلید اتوماتیک کمپکت هیوندای یا Molded Case Circuit Breaker با نام اختصاری MCCB می باشد. این کلید با توانایی قطع زیر بار، به منظور حفاظت از مدار در قبال خطراتی مانند اضافه بار یا اتصال کوتاه در سیستم های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد. این کلید ها در ابتدا با اندازه‌ های بسیار بزرگ تری تولید می شدند. اما امروزه به صورت کوچک تر و فشرده تر ساخته می شوند و به همین علت به آن ها کلید اتوماتیک کمپکت گفته می شود. ویژگی بارز کلید اتوماتیک، قطع زیر بار است یعنی می تواند مدار را در حالتی که جریان در شبکه وجود دارد، قطع نماید.

این خاصیت کلید اتوماتیک یعنی توانایی قطع زیر بار، در مدار های با فشار بالا و متوسط، مزیتی مهم محسوب می‌ شود. تفاوت میان کلید های اتوماتیک با سایر کلید ها در این است که کلید های دیگر توانایی قطع مدار تحت بار را نداشته و جداساز هستند. کلید های اتوماتیک به سه مدل تقسیم بندی می شوند، این مدل ها شامل کلید اتوماتیک غیر قابل تنظیم، کلید اتوماتیک قابل تنظیم الکترونیکی و کلید اتوماتیک قابل تنظیم حرارتی می باشند.

بیشتر بخوانید: کلید اتوماتیک یا MCCB

کلید اتوماتیک قابل تنظیم هیوندا

در بین این سه نوع کلید، کلید اتوماتیک قابل تنظیم الکترونیکی کامل ترین مدل این کلید ها می باشد. برای خرید هر کدام از این کلید ها می توانید به نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا مراجعه کرد. کلید های اتوماتیک کمپکت معمولا در مدل های تک پل، دو پل، سه پل و حتی چهار پل طراحی و ساخته می شوند. این مدل کلید نسبت به کلید های حرارتی و مینیاتوری از طول عمر و قدرت بسیار بالاتری برخوردار است. جریان کلید های اتوماتیک کمپکت معمولا از ۱۶ تا ۱۶۰۰ آمپر است.

همانطور که گفته شد کلید های اتوماتیک کمپکت در دو مدل فیکس یا غیر قابل تنظیم و قابل تنظیم ساخته می شوند. کلید های اتوماتیک غیر قابل تنظیم، از نظر میزان جریان ورودی قابل تنظیم نیستند. در مدل قابل تنظیم این کلید ها می توان جریان را از ۰٫۶ تا ۱ برابر جریان بار کامل تنظیم کرد. برای اطلاع بیشتر از این موارد می توانید کاتالوگ کلید اتوماتیک هیوندای را مطالعه نمایید. نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا با توجه به این موارد کاتالوگ کلید اتوماتیک را به مشتریان خود ارائه می دهد.

خرید کلید اتوماتیک هیوندا

خرید کلید اتوماتیک هیوندا

ویژگی کلید های اتوماتیک کمپکت

حداکثر ولتاژی که کلید های اتوماتیک می توانند تحمل کنند ۶۹۰ ولت می باشد. این کلید ها دارای یک، دو، سه یا چهار پل هستند. بیشترین ظرفیت قطع در این کلید ها از ۲۵ تا ۲۰۰ کیلو آمپر در اتصال کوتاه، در ولتاژ ۴۱۵ ولت است. این کالا علاوه بر اینکه طراحی منحصر به فرد و کارآمدی دارد، عایق بسیار خوبی نیز می باشد. جریان این کلید ها ۱۶ تا ۱۶۰۰ آمپر است. داشتن بیشترین میزان ضریب اطمینان در حفاظت مغناطیسی از دیگر ویژگی ها و مزایای این کلید ها می باشد. مشتریان می توانند برای اطلاع بیشتر به نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: کلید کامپکت اتوماتیک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

اجزای کلید اتوماتیک کمپکت هیوندای

  • کنتاکت های کلید هیوندای
  • قاب یا بدنه کلید اتوماتیک هیوندای
  • جرقه گیر کلید اتوماتیک هیوندای
  • واحد تریپ کلید هیوندای
  • مکانیزم قطع کننده در کلید اتوماتیک هیوندای

در صورت هرگونه آسیب به هرکدام از این اجزا می توانید به نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا مراجعه کرده و هرکدام از این قطعات را در صورت نیاز تهیه نمایید.

کلید اتوماتیک کمپکت هیوندا

کلید اتوماتیک کمپکت هیوندا

قطعات جانبی کلید های اتوماتیک هیوندای

در کلید های اتوماتیک هیوندای یک سری تجهیزات و قطعات وجود دارند که می توانند بر روی این کلید ها نصب شوند. این قطعات شامل کنتاکت خطا، رله شنت، کنتاکت های کمکی، رله آندر ولتاژ، شمش های ورود و خروج، موتور کلید اتوماتیک هیوندا، پایه پلاگین، مکانیزم قطع و وصل، جدا کننده فاز ها یا دیوایدر می باشد.

بیشتر بخوانید: کلید اتوماتیک یا کلید اتومات چیست و چه کاربردی دارد؟

لیست قیمت کلید اتوماتیک هیوندای

عوامل زیادی در تعیین قیمت کلید کمپکت اتوماتیک هیوندای نقش دارند. برای خرید کلید اتوماتیک هیوندای حتما باید از عواملی که در تعیین قیمت نقش دارند با خبر باشیم. از جمله عواملی که در تعیین قیمت کلید اتومات موثر هستند، می توان به نوع کلید اتوماتیک، قیمت دلار و همچنین میزان آمپر اشاره کرد. در بین مدل های مختلف کلید اتومات هیوندای، مدل قابل تنظیم آن نسبت به مدل غیر قابل تنظیم از قیمت بالاتری برخوردار است.

همانطور که گفته شد قیمت هر کدام از مدل های کلید اتوماتیک هیوندای متفاوت است. قیمت هر کدام از این مدل ها به شرح زیر می باشد:

  • کلید اتوماتیک غیر قابل تنظیم هیوندای از جریان ۲۰ آمپر با قیمت تقریبا ۲ میلیون تومان شروع شده و تا جریان ۸۰۰ آمپر با قیمت تقریبی ۱۵ میلیون تومان به ادامه دارد.
  • ‌کلید اتوماتیک کمپکت هیوندای قابل تنظیم حرارتی مغناطیسی با جریان ۳۲ آمپر از قیمت تقریبی ۱ میلیون تومان شروع شده و تا قیمت ۱۵ میلیون تومان ادامه دارد.
  • کلید اتوماتیک قابل تنظیم هیوندای با جریان ۱۶ آمپر از قیمت تقریبی ۲ میلیون تومان شروع شده و تا کلید با جریان ۱۶۰۰ آمپر با قیمت ۵۹ میلیون تومان ادامه دارد.

برای مطلع شدن از آخرین قیمت ها می توانید با نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا تماس حاصل فرمایید.

قیمت کلید‌ اتوماتیک‌ هیوندای‌

قیمت کلید اتوماتیک هیوندای

نگهداری و تعمیر کلید های اتوماتیک هیوندای

نگهداری کلید های اتوماتیک هیوندای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ چرا که این نوع کلید ها تحث تاثیر جریان بالای برق قرار دارند. روغن کاری به منظور عملکرد هرچه روانتر تجهیزات متحرک در این کلید ها مورد نیاز است. هر چند وقت یک بار نیاز است که کلید های اتوماتیک را تمیز شوند، چرا که یک سری رسوبات باعث تخریب و اختلال در عملکرد قطعات داخلی آن ها می شوند.

بیشتر بخوانید: تفاوت کلید اتوماتیک با کلید مینیاتوری چیست؟

هر چند وقت یکبار باید به بازرسی بصری کلید های اتوماتیک پرداخت تا از هرگونه شکستی یا تغییر شکل اجزا مطلع شده و سریعا اقدام به تعویض اجزا کرد. با انجام دو آزمایش تست مقاومت عایق و مقاومت تماس می‌توان از سالم بودن کلید اتوماتیک مطلع شد. برای رفع هرگونه مشکل یا آسیب وارد شده به کلید های اتوماتیک هیوندای می توانید به نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا مراجعه کنید.

انواع کلید های اتوماتیک هیوندا

انواع کلید های اتوماتیک هیوندا

نتیجه‌گیری

همانطور که گفته شد کلید اتوماتیک هیوندای یکی از پر کاربردترین تجهیزات الکترونیکی صنعتی می باشد. با مد نظر داشتن کیفیت بسیار بالای کلید های اتوماتیک هیوندای نسبت به سایر برند ها و همچنین قیمت مناسب این کالا می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد این کالا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کرده یا به نمایندگی کلید اتوماتیک هیوندا مراجعه فرمایید.

آخرین مقالات

ارتباط با ما

دیدگاه بگذارید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. موارد ضروری با * نشان داده شده اند.

یازده + سیزده =

آخرین نوشته‌ها

انواع کلید محافظ جان

انواع کلید محافظ جان

کلید محافظ جان به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات حفاظتی برق شناخته می شود. این وسیله نقش بسیار مهم و حیاتی در جلوگیری از

ادامه مطلب »